Direktlänk till inlägg 5 juni 2011

låååååånghelg.......

Av elisabeth nordgaard - 5 juni 2011 15:21

......har de varit på alla de sätt......

dagarna innan helg rasslade dock på me väldans fart:)

Kom ju hem från stockholm på måndag kväll,tisdag kväll hann jag med en snabbis upp till pernilla på sjukhuset o sen fick jag o grabbarna celebert besök  av  storebror Börje, Britt-Inger o grabbarna Bus( Romeo o Robin,sötare får man leta efter!!) Lyckades dock bara med att föreviga min goa svägerska<3 ( å tack för kvasten förresten!!)

     Såå söta tillsammans min långhåriga son me sin moster<3

Åskvädret drog in öveer sollefteå under den kvällen så de va rätt skönt att sitta inne , tända ljus o äta kladdkaka:)))

Onsdag efter jobbet lyckades jag med konststycket att äntligen få iväg ante till frisör:)

  snyggt vart de!!! Å jag är glad över att jag fick tillstånd att fota.....

Efter klippet åt vi en middag på thai för att fira in helgen( men kanske mest för att all mat hemma låg kvar i frysen....o jag var HUNGRIG!!!)

Under torsdagen slog så den stora tröttheten till med huvudvärk o ett allmänt lågt tillstånd o de ha som inte riktigt släppt än...... så dagarna har gått i snigelfaaaart:((( har dock tagit mig ut på prommisar varje dag, både me kicki och all by my self:))

Vädret har varit upponer hela helgen med allt från strålande sol till  svart himmel o blåååååååst!!!!

  suttit ute på plåttaket, igår i blåsten o idag i jätteskön värme:)))

Lagat lite extra god mat har jag iaf tagit mig för å imorse blev de brakfrukost me hallon/jordgubbsmoothie, färskpressad apelsinjuice o nybakt tranbärsbröd med smarrig rökt västerbottensskinka, GOTT!!!

  igår förresten hittade jag en trevlig överraskning på LIDL:))

Köpte en latte macchiato kaffedryck för ca 9 kr, supergod!!! En sån blir de fler ggr:))))

  prommisar som sagt:)))

        denna kvällsprommis me kicki va dock bland de jobbigaste ja nånsin upplevt, benen kände som fastklistrade i marken,noll energi!!

inatt hade jag svårt att sova när mattis va ute på krogen, somnade inte förrns vid 4 i morse men va ju bara tvungen att fota hur vackert de va ute just då:)))) åsså fågelkvitter på de, magiskt!!

  sen när jag haft som tråkigast har jag lekt me min tfn:))) utforskar den mer o mer:))) Förra helgen lärde jag mig ju att lägga in bilder på facebook:)))) Jeijjjj!!!

nu hittade jag photoredigeringsprogrammet( lr va de nu heter.....)

     kommer nog att leka mer, när jag har långtråkigt:))))))

Ante kommenterade dock att de va skittöntigt typ.......sånt där gjorde jag i 3:an sa han:)))

Jaha!!!! Och?????  jag hade inte en telefon att leka me i 3:an , hade inte ens en kamera ju!!!Första kameran va väl nån gång där på mellanstadiet å då va de ju en sån där me filmrulle( hade man tur vart ju nåt  kort lyckat av dom 24 ,de visade sig ju först efter framkallningen ......å om sanningen ska fram så va jag ju inte mkt till fotograf då heller,,,,,)

Nu är de en ledig dag kvar å sen blir de några dagars jobb med fotbollsdag o besök på kvickroten o andra trevligheter:))

 

Kramiz på er alla, nu kurrar de i magen så nu är de nog dax att fixa middag:)

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elisabeth nordgaard - 15 juni 2013 12:01

Mmm.....sitter på en tom läktare i Björna och inväntar alla duktiga löpare som springer urskogsloppet :) Dröjer nog en timme till ....... Å regnet känns som det närmar sig , tack o lov för regnkläder o paraply :) Marknaden är redan avklarad o peng...

Av elisabeth nordgaard - 1 juni 2013 14:46

Mmm.....vad fort ett läsår går !! Har nu gjort min sista dag på Mellansels skola o förskola . Massor av minnen och erfarenhet har jag fått med mig på köpet :) Men sorgligt som alltid att säga hejdå :( Avtackad med presenter och sång , en sång just...

Av elisabeth nordgaard - 20 april 2013 18:17

Mmm.....visst är det härligt nu när dagarna blir längre ,solen lyser och snön är på väg bort :) här på smörsoppsvägen är det dock rätt mycket kvar :S Börjar känna för att göra vår ute på farstukvisten ( få bort gammljungen mm) men känns som jag vän...

OJ!

Av elisabeth nordgaard - 14 april 2013 18:56

Mmm.....OJ va länge sen jag bloggade märker jag ! Har väl kanske inte hänt så mycket heller ...... Är fortfarande heller inte nöjd med det här med att få in mina bilder :( Vad som hänt sen sist är väl mest en envis förkylning som haft svårt att ...

Av elisabeth nordgaard - 1 mars 2013 19:45

Mmm......sitter ensam här hemma å då blir det ju så mycket enklare att tänka å fundera..... På söndag är det mammas födelsedag ...

Presentation


elisabethnordgaard - mitt i livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards