Direktlänk till inlägg 20 april 2013

Livslust ....

Av elisabeth nordgaard - 20 april 2013 18:17

Mmm.....visst är det härligt nu när dagarna blir längre ,solen lyser och snön är på väg bort :) här på smörsoppsvägen är det dock rätt mycket kvar :S
Börjar känna för att göra vår ute på farstukvisten ( få bort gammljungen mm) men känns som jag väntar liite till :)

Idag har jag gjort Sollefteå tor ....
Hunnit med frukost o lunch hos storebror :) besök hos pappa och sen eftermiddags fika hos Cina :)
Kom hem till en premiärgrillningsmiddag m kyckling och blää vad äckelmätt jag är just nu :(
Min mage fixar tydligen inte hur mycket som Hellst ...

Känner mig som lite halvtagen efter besöket hos pappa :(
Det är rätt tufft med en dement förälder och när man ska försöka ordna så att det blir så bra som möjligt med boende och omvårdnad ....att se att min lilla pappa inte är densamma som han var förr ......det tar :(

Men så känner jag att han är ju nöjd , han mår ju inte dåligt och det är väl ändå det viktigaste !

Och jag mår bra ( om än lite äckelmätt ...) och solen lyser och kvällarna blir längre .....så jag ska så fort den stora mättnaden gått över ta mig ut på en prommis :)
Livet har efter en jobbig och mörk vinter återvänt till Nordgaard , så på återhörande <3

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elisabeth nordgaard - 15 juni 2013 12:01

Mmm.....sitter på en tom läktare i Björna och inväntar alla duktiga löpare som springer urskogsloppet :) Dröjer nog en timme till ....... Å regnet känns som det närmar sig , tack o lov för regnkläder o paraply :) Marknaden är redan avklarad o peng...

Av elisabeth nordgaard - 1 juni 2013 14:46

Mmm.....vad fort ett läsår går !! Har nu gjort min sista dag på Mellansels skola o förskola . Massor av minnen och erfarenhet har jag fått med mig på köpet :) Men sorgligt som alltid att säga hejdå :( Avtackad med presenter och sång , en sång just...

OJ!

Av elisabeth nordgaard - 14 april 2013 18:56

Mmm.....OJ va länge sen jag bloggade märker jag ! Har väl kanske inte hänt så mycket heller ...... Är fortfarande heller inte nöjd med det här med att få in mina bilder :( Vad som hänt sen sist är väl mest en envis förkylning som haft svårt att ...

Av elisabeth nordgaard - 1 mars 2013 19:45

Mmm......sitter ensam här hemma å då blir det ju så mycket enklare att tänka å fundera..... På söndag är det mammas födelsedag ...

Av elisabeth nordgaard - 24 februari 2013 19:51

Mmm....tycker det är trist att blogga när det inte blir som jag vill :( , känns trist att bara kunna sätta in bilderna före eller efter texten :( men men jag vill ju så gärna skriva av mig ändå .... En sån helg !!!! Fylld av alla möjliga sorter...

Presentation


elisabethnordgaard - mitt i livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards