Direktlänk till inlägg 6 juni 2011

6 juni:)

Av elisabeth nordgaard - 6 juni 2011 20:31

.....denna dag,sveriges natinaldag, blev som min egen dag:))))

Först o främst sovmorgon till 10( när hände de senast???) sen iväg på en liten promenix i solskenet för att vid 12 få håret klippt( så gott att få bli ompysslad en stund!!) korthårig vart jag :)

iväg direkt efter klippningen för att ta pernillas bil o hämta upp henne nånstans vid gålsjöskogen. När jag kommit en bit på väg insåg jag att hon skulle dyka upp lite senare än mig så då tog jag ett break o stannade på Gålsjö bruk:)

Vilken idyll!! Så himla vackert o rogivande att vistas därute!! varför gör man inte det oftare?

Nå, jag vandrade runt i området o fotade min vana trogen min färd;)

Sen satt jag mig ner i gräset o bara va!!!! Så skönt!!! lyssnade på fågelkvittret o lät solen värma kinder o ben, snacka om att ladda batterier:))))                           Väl hemma fick mattis igenom sin önskan om middag på kinarestaurangen:) 

kaffe på maten blev de hemma hos kicki:) Å sen fick hon o jag oss en skön promenad i härlig kvällssol:))))

  Hemma igen efter 9 timmars rännande;) men nu är de väl dax att ladda för jobb.....denna dagen har jag verkligen njutit varje minut så nu orkar vi köra på ett tag till:)

PÖSS<3 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av elisabeth nordgaard - 15 juni 2013 12:01

Mmm.....sitter på en tom läktare i Björna och inväntar alla duktiga löpare som springer urskogsloppet :) Dröjer nog en timme till ....... Å regnet känns som det närmar sig , tack o lov för regnkläder o paraply :) Marknaden är redan avklarad o peng...

Av elisabeth nordgaard - 1 juni 2013 14:46

Mmm.....vad fort ett läsår går !! Har nu gjort min sista dag på Mellansels skola o förskola . Massor av minnen och erfarenhet har jag fått med mig på köpet :) Men sorgligt som alltid att säga hejdå :( Avtackad med presenter och sång , en sång just...

Av elisabeth nordgaard - 20 april 2013 18:17

Mmm.....visst är det härligt nu när dagarna blir längre ,solen lyser och snön är på väg bort :) här på smörsoppsvägen är det dock rätt mycket kvar :S Börjar känna för att göra vår ute på farstukvisten ( få bort gammljungen mm) men känns som jag vän...

OJ!

Av elisabeth nordgaard - 14 april 2013 18:56

Mmm.....OJ va länge sen jag bloggade märker jag ! Har väl kanske inte hänt så mycket heller ...... Är fortfarande heller inte nöjd med det här med att få in mina bilder :( Vad som hänt sen sist är väl mest en envis förkylning som haft svårt att ...

Av elisabeth nordgaard - 1 mars 2013 19:45

Mmm......sitter ensam här hemma å då blir det ju så mycket enklare att tänka å fundera..... På söndag är det mammas födelsedag ...

Presentation


elisabethnordgaard - mitt i livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards