Alla inlägg under juni 2013

Av elisabeth nordgaard - 15 juni 2013 12:01

Mmm.....sitter på en tom läktare i Björna och inväntar alla duktiga löpare som springer urskogsloppet :)
Dröjer nog en timme till .......
Å regnet känns som det närmar sig , tack o lov för regnkläder o paraply :)
Marknaden är redan avklarad o pengarna redan slut :(
Dom gick bara till sånt man äter , typ gofika , kolbulle o hembakt tunnbröd :)

Men annars i övrigt då ....en liten uppdatering kanske :)

Lillänget är nu åter min arbetsplats :) känns skönt att vara åter men saknaden är oxå stor efter dom som klev in i mitt hjärta i Mellansel <3
Hoppas att vi kan dra igång nån utgång inne i stan nån solig kväll i sommar :) ett härligt gäng som bara sprutar av energi :)

Måste ta mig en funderare i sommar dock om jag ska söka mig nåt litet boende i Sollefteå i höst :S
Dom här två veckorna har jag bott i pappas lägenhet å lär väl fortsätta göra det tills den är såld ...
Skönt var det dock att komma hem igår kväll å få sova i min egen säng !!
Å kaffe på säng i morse :) jag har det bra jag ;) men å andra sidan har ju Pelle sin alldeles egen hejaklack som troget sitter vid målgång å väntar med kameran i högsta hugg ;))

Veckan har bestått av lite stök i pappas lägenhet o några besök hos honom på Skärvstagården <3 Känns fint ! Helt underbar personal är det på hans avd 2 E !! Dom är så fina allihopa ! När jag kom dit häromdagen blev jag tom bjuden på middag så jag kunde äta med pappa :) å kaffe å kaka efter maten ;)

Inredningsparty hos Nina har jag oxå hunnit med :) jättetrevligt :)
Men kameran fick vila ( måste vart sjuk eller nåt ??) Living and room hette företaget iaf :) fina saker !!

Nä... Nu varnar dom för målgång strax :)

Kram !!!

Av elisabeth nordgaard - 1 juni 2013 14:46

Mmm.....vad fort ett läsår går !!
Har nu gjort min sista dag på Mellansels skola o förskola . Massor av minnen och erfarenhet har jag fått med mig på köpet :)
Men sorgligt som alltid att säga hejdå :(
Avtackad med presenter och sång , en sång just om MIG :)
Nu väntar pendling till Sollefteå fr.o.m Måndag , så lättad att jag var så klok att jag inte sa upp mig nu när jobbläget i övik ser nattsvart ut :(
Men det känns som skönt oxå att kunna tillbringa mer tid med pappa <3
Och jag får möjlighet att promenera med mina fina gångarvänner de nätter jag sover över:)
Allt fixar sig till slut :)
Visar lite bilder från vår trevliga fest häromkvällen :)
Puss å på återhörande <3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


elisabethnordgaard - mitt i livet

Fråga mig

0 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards